Alla inlägg under juni 2008

Av Mary - 1 juni 2008 10:04

Jag och Matheo tog en tur förbi Långholmen igår kväll. Det var ju stå-upp där och som vanligt hur mycket folk som helst som picnicade. Jag var tvungen att köra på en hel del folk, över filtar och genom skog och terräng för att komma fram till det rätta stället. Jag hörde inte ett ord vad det skämtades om uppe på scenen och det var på tok för mycket folk för att försöka tränga sig in i folkmassan. Vi blev inte långvariga, dels var jag trött och även Matheo, så vi gick hem väldigt tidigt. Jag tänkte jag skulle gå till Liljeholmen och sen ta bussen hem, men jag missade bussen precis och det var ingen mening att vänta på nästa för jag skulle komma hem fortare om jag gick, vilket jag alltså gjorde. Det var så lugnt och skönt att prommenera om man jämför med stimmet från Långholmen. Sen somnade jag på soffan, som vanligt...



Matheo, e ho preso una rotta Långholmen ieri sera. E 'stata, naturalmente, stanno in là e, come al solito, la quantità di persone che preferiscono pic-nic. Ho dovuto girare su un sacco di persone, di coperte e attraverso boschi e terreno per arrivare nel posto giusto. Non ho sentito una parola su ciò che la barzelletta sul palco e si è sbagliato per le persone per cercare di sconfinare nella folla. Non siamo stati di lunga durata, d'altra parte, ero stanco e anche Matheo, così siamo andati a casa molto presto. Ho pensato che sarebbe andato a Liljeholmen e poi prendere l'autobus casa, ma ho appena perso l'autobus e non vi era alcun senso aspettare per il prossimo, perché vorrei arrivare a casa più rapidamente se sono andato, e pertanto mi ha fatto. E 'stato così calmo e bene prommenera quando confrontato con stimmet da Långholmen. Poi mi sono addormentato sul divano, come al solito ...




Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards