Alla inlägg den 19 juni 2008

Av Mary - 19 juni 2008 21:22

Det började nog redan inatt egentligen, Matheo skrek och vaknade säkert varannan timme och när klockan var halv sex så bestämde han sig för att även pappa skulle vakna. Och han kan och brukar sova igenom det mesta! Det var bara att gå upp, ingen idé att ens försöka sova... Under da´n var han ganska lugn, men när vi skulle åka och handla grät han i bilen och det brukar han aldrig göra. Vi trodde det var den nya bilstolen som kanske inte riktigt var till hans belåtenhet... Men när vi kom hem fick han ett riktigt tokspel! Både jag och David var trötta och ville vila ett tag men Matheo hade bestämt sig att vi skulle vara vakna! Eller rättare sagt, jag var vaken och David sov. Matheo skrek konstant som han aldrig gjort förr från klockan 4 till halv fem. Jag gick runt, runt i lägenheten med honom på armen men han vägrade tystna och sova. Jag gav honom en alvedon och efter ett tag kunde vi vila han och jag... Det måste vara tänderna!! Han är lika grinig igen... Hoppas vi får sova inatt för imorgon är det midsommar och vi ska upp tidigt och åka till bror min...

Av Mary - 19 juni 2008 08:23

Igår var vi på ambassaden för att ordna med alla papper innan bröllopet. David sa att det bara var en stämpel vi skulle ha så det skulle gå snabbt... Vi hade bokat tid till 10, och blev 20 minuter försenade p.g.a att tunneln var stängd och orsakade kaos i hela stan! Morr! När vi väl kom ut så ordnade det sig tillslut iaf, så nu har de alla papper vi behöver och vi har skrivit under. Nu hoppas vi bara att det går lika bra där nere.

; )

Av Mary - 19 juni 2008 08:22

...att vi, jag, hade satt på Matheo Sverige-bodyn igår, det sket sig totalt!!! Så nu får vi heja vidare på Italien!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards