Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Mary - 22 juni 2008 16:20

...ännu en midsommar över. Jag har inte återhämtat mig än, och jag drack inte ens! Det blev bara sent, vilket jag inte heller är särskilt van vid längre, man är ju uppe med tuppen (Matheo). Vi åkte hem på kvällen efter en mängd lekar, strutfotboll och 5-kamp, David fuskade som vanligt! Men jag kom på honom! Han vågar inte riskera att jag kanske vinner över honom...


På midsommardagen vaknade jag av att benen ömmade... Jag kikade under täcket och jooo men visst hade jag fått blåmärken av ölburken i Pensionären!! På båda sidorna dessutom! Jag hr fortfrande ont och det blir bara större och större! Hur känslig kan man va egentligen?!?!

För er som inte vet vad Pensionären är så ska jag kort förklara;

man ska ha en tidning under armen, 5-krona i ögat och en ölburk mellan benen/knäna, sen ska man ta sig fram så fort man kan fram till konen man ställt upp och sedn tillbaka igen. Detta är en gren i 5-kampen som vi brukar köra varje midsommar och det skrattas hej vilt!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards