Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Mary - 15 juni 2008 20:54
Hot Comments

Fick precis veta att vi ska få gå på bröllop i augusti... Skitkul, verkligen! Grattis till blivande brudparet!!!

Frågan är bara vad bröllopsparet vill ha i bröllopspresent... Jag är så dålig på sånt där, men jag ska nog komma på nåt! Förslag nån?

Av Mary - 15 juni 2008 17:07

Jag har under en tid haft en omröstning där man har fått klicka i vart man helst skulle vilja åka på bröllopsresa, resultatet är förvånansvärt märkligt! Det blev inte riktigt som jag trodde om vi säger så. Totalt har 30 personer röstat.


1. Mauritius med 16,7%

2. Maldiverna, Hawaii och Bora Bora  med 13,3%

3. Inrikes, Venedig & Västindien med 6,7%

4. Paris, Australien, Sardinien & Dubai 3,3%

5. Miami, Azorerna, Las Vegas, Argentina & Mexico fick inga röster


Det som förvånar mig mest är att man hellre åker på bröllopsresa inrikes än till Mexico till exempel. Mexico är en av de länder som jag varmt rekommenderar och kan tänka mig att åka tillbaka till!

 


Av Mary - 15 juni 2008 16:56

...på om jag skulle ta tag i köket och måla kryddhyllan och listen över kaklet. Det går ju inte så fort med våra små projekt, varken tiden eller orken verkar vara på vår sida! Jag ska iaf förbereda, skruva bort alla krokar och skit som tidigare boende satt upp och sen göra rent ordentligt. Sen är det ju bara o måla och det tar ju inte så lång tid, det är ju inte så mycket yta om man säger så. Sen är köket som nytt! Hahahaa. det enda som man skulle kunna tänka sig göra efter det är byta ut diskbänken mot en ny och bänkskivor i ek. Sen får det nog vara färdigrenoverat i den här lägenheten!! Jag var inne och kikade på 3:an en trappa upp, de har inte satt ut några bud där än, så man kanske skulle ringa och ge dem ett skambud...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards