Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Mary - 5 juni 2008 15:01

Idag hämtade jag våra vigselringar hos guldsmeden. Jag tänker bara säga att vi är mycket nöjda med dom! Jag får inte prova den för David, han säger att det är otur... Är det så? Jag trodde att det var att prova någon annans förlovnings- eller vigselring...

Hur de ser ut får ni se snart, efter bröllopet alltså...


Oggi ho il nostro anelli di nozze in Guldsmeden. Vorrei solo dire che siamo molto soddisfatti della sentenza! I non provarlo in sostituzione di David, egli dice che si tratta di sfortuna ... Che è così? Ho pensato è stato come cercare di qualcun altro impegno o anelli di nozze ...

Come si guardano come si può vedere presto, dopo il matrimonio, quindi ...

Av Mary - 5 juni 2008 14:43

Idag åkte jag in till stan för att träffa Katarina för en lunch i Kungsträdgården, de är smaka på Stockholm där. De har ställt upp en massa restaurangtält där man kan äta en massa god mat och trängas med en massa folk. Jag åt Scampi, grönsaker och ris, starkt som tusan! jag ick till och med hicka som hördes över halva Kungsträdgården. Katarina skrattade varje gång jag hickade. Det var trevligt, gott med lite mat faktiskt. Kanske hinner med en tur till innan det är slut. Sen bestämde vi oss för att vi skulle på Grönan någon kväll för att ha 5-kamp, åka lite. Är det någon som känner för att följa med är det bara att skrika till, vi har inte bestämt datum ännu...


Oggi, mi sono recato in città per soddisfare Katarina per un pranzo in Kungsträdgården, sono degustazione di Stoccolma. Essi hanno creato una massa restaurangtält dove si può mangiare un sacco di buon cibo e la folla con un sacco di persone. I per scampi, verdure e il riso, forte come George! I ick fino a quando il singhiozzo che è stato sentito più della metà dei Kungsträdgården. Katarina si mise a ridere ogni volta che intoppo. E 'stato bello, buono con un po' di cibo. Forse nel tempo, con un viaggio in prima che sia finito. Quindi abbiamo deciso che avremmo Grönan una sera di avere un 5-lotta, per andare a fare un po '. C'è qualcuno che sa rispettare, solo grido, non abbiamo ancora fissato la data ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23 24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards