Alla inlägg den 11 maj 2008

Av Mary - 11 maj 2008 21:46

Det känns ibland skönt att folk inte har kunskap om rasen, det gör att jag känner mig säker när jag är ute och prommenerar med Stella. Folk skulle bara veta hur hon är i sinnet...

Och framförallt; vad är egentligen en kamphund???

Av Mary - 11 maj 2008 20:52

Stackars puppan! Hon blir så trött av värmen som varit de senaste dagarna... Det blir inte så mycket springande utan mer prommisar. Efter bara 10 minuter så flåsar hon och ser trött ut, på vägen hem ska hon vila och dra magen i det kalla gräset, bland fästingarna! Igår hittade Mireya en jättefästing som kröp på hennes rygg, huah! De är så äckliga!

Av Mary - 11 maj 2008 20:35

Har jag gått och blivit pollenallergiker mån tro? Min näsa och mina ögon rinner så fort jag går ut... Inget kul alls med tanke på att jag vet hur illa däran David är av pollen, med astma och allt!  Han var hon farvror doktorn i torsdags, som han för övrigt påstår blev kär i honom...

; )

När märker man om barn är allergiska och när kan man testa dem? Fattas väl bara att han blir allergisk mot allt, bara inte mot hundar hoppas jag, vill gärna att Stella även fortsättningsvis ska tillhöra La Familia!!!!

Av Mary - 11 maj 2008 20:06

Efter turen i Marinstaden åkte vi hem till familjen Alm och fikade och kikade på kläder och leksaker som de ville bli av med. Och jösses om de hade saker!!! Jag sa till Camilla att man skulle kunna tro att de har minst 10 ungar!!! Hela garaget var fullt med saker och vi gick igenom en hel del och plockade ut det vi ville ha, han måste ju hinna använda allt också. Vi fick även en sängmobil som kommer bli mycket uppskattad!


Tack familjen Alm för allt!


Dopo il tour in Marinstaden, siamo andati a casa della famiglia ed ha ottenuto Alm un'occhiata ai vestiti e giocattoli che hanno voluto sbarazzarsi di. E jösses se fossero cose! Ho detto a Camilla che si potrebbe credere che essi hanno almeno 10 cuccioli! L'intero garage è stato pieno di cose e ci siamo recati attraverso una partita e scelto quello che volevamo, deve sicuramente avere il tempo di utilizzare tutto come bene. Siamo stati anche un sängmobil che sarà molto apprezzato!

Av Mary - 11 maj 2008 19:54

Idag var det visning på Marinstaden i Nacka. Morfar Kent och jag tog en prommis dit med Matheo och Stella, vilken backe ner det var!!! Det skulle vara visning där mellan klockan 15-17, men vi gick ner innan. När vi kom ner möttes vi av en riktig byggarbetsplats. Jag vet inte riktigt när det ska vara inflyttningsklart, idag stod det bara ett hus där. Visst var det fint men jag vet inte riktigt om det är värt pengarna... Eller vad sägs om priser från 8,5 miljoner???

: )

Ingenting för vanligt folk med andra ord...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards