Alla inlägg den 2 maj 2008

Av Mary - 2 maj 2008 19:31

Jag pratade precis med gudmor Katarina... Och bad henne om vissa tjänster under dopet, snäll som hon är är det aldrig några problem.

Vi började prata kläder inför dopet och det visade sig att hon också hade lite problem att välja vad hon skulle ha på sig. Hon sticker iväg till NYC snart och skulle kika på klänningar där, även till mig... Det är ju lite svårt med storlekar och när man inte kan prova! Man ser ju ut som en tunna nu mer eller mindre...

; )

Jag kanske får ha en omröstning på sidan och se vad ni tycker jag ska ha på mig... Hmmm tål att tänkas på!

Av Mary - 2 maj 2008 19:26

Nu har jag bokat babysim i Aspuddsbadet. Jag såg en annons på bvc sist jag var där. Det här skulle tydligen vara sista tillfället innan sommaruppehållet och därav skulle kursen endast vara sex tillfällen mot normalt åtta. Första tillfället är redan på tisdag, det ska verkligen bli spännande! Han älskar att bada badkar så jag tror verkligen att han kommer tycka att det här är roligt också. Och då ska man alltså visa sig i bikini, kanske borde köpa mig en baddräkt - har inte haft det sedan, jaaaa mellanstadiet kanske... Och det var ju ett tag sedan! Men alla som är där är ju i samma situation och man kommer ju vara i vatten hela tiden...

: )

 Ååååh jag längtar såååå!


Ora, mi hanno prenotato babysim in Aspuddsbadet. Ho visto un annuncio su BVC ultima volta che è stato lì. Ciò sembra essere l'ultima occasione prima della pausa estiva e, di conseguenza, il corso sarà solo sei volte contro la normale otto. La prima occasione è già su Martedì, è di essere veramente emozionante! Egli ama di prendere una vasca da bagno così ho davvero credere che egli troverà che questo è un divertimento. E poi, si dovrebbe quindi rivelarsi il bikini, forse dovrebbe acquistare me un costume da bagno - non hanno avuto essa, poiché, forse jaaaa scuola ... Ed è stato un po 'di tempo fa! Ma tutti che ci sono si trovano nella stessa situazione e sarà in acqua tutto il tempo ...

:) 

 Oh, mi aneliamo così!
Av Mary - 2 maj 2008 18:19

Nu har jag varit och handlat lite, eller mest kikat i affärer om jag ska vara ärlig... Jag köpte ett par bi-solglasögon, så ingen ska känna igen mig, och ett par leggings. Jag såg även ett par snygga skor på Scorett som jag är lite sugen på... Sen har jag köpt lite saker till dopet, få se om vi lyckas hålla tassarna borta från allt gott innan dopet, det är ju trots allt 3 veckor kvar! I värsta fall är det ju faktiskt bara att åka och shoppa igen, det är ju inte hela världen. Svårt att veta hur mycket som behövs... Kan någon svara på hur många koppar kaffe ett paket kaffe innehåller?

Av Mary - 2 maj 2008 11:26

Jag har vikt 70 servetter nu, det har tagit mig närmare 2 veckor. Nej, jag har inte suttit konstant i 2 veckor och vikt, den enda tiden jag kan göra det på är när Matheo sover, och han sover inte så mycket på dagarna längre. Jag måste nog vika 10-15 stycken till för säkerhets skull, bättre att det finns för många än för få.



Av Mary - 2 maj 2008 11:02

När man är mammaledig kanske man har lite för mycket tid att sitta vid datorn, och vad händer då? Jo man hittar alla möjliga shoppingsidor och man får hem det ena erbjudandet efter det andra om klubbar man ska med i . Det är bokklubbar, filmklubbar, leksaksklubbar, erbjudanden om blöjor, kläder o.s.v Det är bara att välja och vraka!

Men en sak som jag verkligen fastnat för är den här tröjan, jag bara måste köpa den till Matheo! Man väljer typ av klädesplagg, typsnitt och text, sidan heter simplycolors.se om det är någon som vill göra en personlig tröja.


Quando si è in congedo di maternità avrebbe potuto essere un po 'troppo tempo a sedersi al computer e che cosa succede allora? Ben potete trovare tutti i tipi di shoppingsidor e si ottiene casa offrire uno dopo l'altro sul club è quello di essere inclusi pollici Ci sono dei club del libro, filmklubbar, leksaksklubbar, offerte di pannolini, abbigliamento, ecc Si tratta solo di scegliere!

Ma una cosa mi è attaccato a questa maglia, ho appena devono acquistare a Matheo! Abbiamo scelto il tipo di capi di abbigliamento, i caratteri e del testo, la pagina è chiamato simplycolors.se se c'è qualcuno che vuole fare un maglione personali.
Av Mary - 2 maj 2008 09:51

Vad roligt det är när man får besökare som man inte har hört av på ett tag... Det ska bli bröllop, barn, byte av jobb, ut och resas och så vidare och så vidare. Det är tråkigt att det är så svårt att hålla kontaten. Jag vill bara säga ett stort grattis till alla!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards