Alla inlägg den 1 maj 2008

Av Mary - 1 maj 2008 22:28

Jag börjar bli lite rastlös nu... Måste hitta på något imorgon känner jag... Och inget kul är det på tv ikväll, jag skulle vilja se What happens in Vegas och Fool´s gold. Man kanske skulle prova barnvagnsbio någon dag, ska kika på SF om de visar nåt av intresse inom den närmsta tiden. I värsta fall kanske vi kan lämna prinsen till mor- eller farföräldrarna under biobesöket. Han klarar ju faktiskt det nu.

Suck! What happens in Vegas har inte premiär förrän den 9:e... Fool´s gold går däremot, romantisk komedi, tjaaa varför inte? Det var inget vidare utbud på barnvagnsbion... Typiskt! Ja ja vi får se... Kanske får pallra mig iväg till gymmet och göra av med energin där istället...

: (

Av Mary - 1 maj 2008 11:10

Jag har inte riktigt förstått mig på 1:a maj... Kan någon förklara för mig varför det ska demonstreras?! Och varför tog man inte bort denna dag som röd dag när nationaldagen blev helgdag?!?! De har ju iaf inte vädret på sin sida... Det ligger regn i luften... Har regnat/duggat hela kvällen.


Det enda jag skulle kunna tänka mig att demonstrera mot är att jag är sugen på sol & bad nu. Att ligga på en underbar strand någonstanns vore inte helt fel och äta lite god mat, det kurrar visst lite i kistan!

Man vågar ju inte visa denna bleka kropp offentligt, alla skulle bli bländade så jag måste skynda mig iväg och shoppa lite brun-utan-sol... Just det det var ju 1 maj, det kanske inte ens är öppet-nåt måste ju va öppet! Måste kika om jag kan hitta någon klänning till dopet också. eventuellt kika på ett par skor också... Sen bär det av till mormor och morfar för en bit mat...

Av Mary - 1 maj 2008 09:10

När jag fyllde 30 så överraskade ju David mig med en makalös shoppingresa till Milano, tusan vad pengar vi brände! Jag hade lite ångest, men David intalade mig hela tiden att det är det sista vi gör tillsammans bara han och jag innan bebisen skulle komma. Jag fick med mig två par skor, en väska, plånbok, tröja, skjorta, jacka, klocka, halsduk, julklappar till Katarina, jacka till bebisen, ferrariskor och flaska till bebisen m.m Plus allt som David köpte...


På en av våra lååånga shoppingprommisar fick vi syn på en gelateria som sålde 5-kilos Nutella, vi gick förstås in och köpte en. Idag tog jag sista frukostmackan med Nutella, 5 kilo har vi alltså ätit upp sedan november!!! Men det var smaskens, inte undra på att man inte går ner...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards