Alla inlägg den 28 maj 2008

Av Mary - 28 maj 2008 15:16

Jag ska ta med mig bebisarna (Stella inräknad) till Katarina snart. Vi ska tigga skjuts av papa D (en favo för övrigt) in till stan, han ska iväg på jobb. Så då passar jag på att umgås lite med Katten och ta en grillning på klippan. Huah! Den där klippan alltså, vi har mååååånga minnen därifrån! En sommar så råkade vi ut för värsta blottaren! Vi låg och solade och det kommer fram en vältränad man och sätter sig hos oss och börjar prata, jag låtsas läsa min bok och låter Katarina sköta snacket. Efter ett tag så tittar jag upp och ser att karlsloken sitter där i nät-string-kalsonger, heeeela paketet var fullt synligt! Riktigt obehagligt! Jag pratade inte med honom! Han gick vidare på klippan och kom sedan tillbaka till oss igen, jag fortsatte läsa min bok och Katarina var den som satt närmast och blev offret åter igen. Vi får hoppas att han har bytt klippa i år så vi slipper se honom igen!

Av Mary - 28 maj 2008 15:08

Jag var inne och kikade runt lite på bloggarna, och hittade den här klänningen. Hur söt är den inte?!?! Jag bara måste ha den!!!

Av Mary - 28 maj 2008 11:02

Dagar som denna önskar man att man kunde vara mammaledig för alltid. Jag slängde in lite lakan och handdukar i tvättmaskinen och sedan tog jag hund och barn med mig till ängen. Jag hade filt med mig och det var så mysigt! Riktigt varmt faktiskt! Funderar på om man kanske skulle äta lite lunch där idag, göra nån pastasallad eller nåt, för idag känns det som en häääärlig sommardag! Kanske t.o.m kan locka med mig David ett tag när han slutat jobbet...


Early morning with Matheo and Stella in the sun.

Summer is here to stay we hope!

Av Mary - 28 maj 2008 10:59

Här är brandbilen som Matheo fick i doppresent av Pierre, Lena, Sofia, Jocke och Elin. Den kommer att användas flitigt! I butiken ska de ha sagt att det skulle ta en timme att skruva ihop den, händiga David ordnade det på ca 35 minuter. Och hel är den fortfarande...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards