Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Mary - 26 maj 2008 13:32

Jag blir så arg när saker och ting inte fungerar! Nu har vi försökt att ladda upp filmer från dopet sedan igår kväll utan att lyckas, vad är det för fel??? Så fort vi får det att fungera så kommer filmerna ligga under Matheo Videos.

Av Mary - 26 maj 2008 11:18

Jag åkte och lämnade Stella (vovven) hos mina föräldrar. Pappa tyckte jag såg så trött ut (tack för den) och att jag behövde vila ut lite. Sen tror jag att han saknar alla prommenader med henne och lite gos, för hon är verkligen världens gosigaste jycke! Igår kväll kändes det vrkligen som att det var något som saknades, hon är ju också en del av familjen. Pappa och mamma ska komma över lite senare och lämna henne. Då tänkte jag även passa på att bjuda på den sista tårtan som blev över efeter dopet. Det är inte klokt vad fikabröd och tårta det blev över! Vi gav iväg doggybags efter dopet och ändå har vi frysen full och tårta kvar. David fick ta med sig kakor till jobbet idag, de ska visst tycka om kakor där...

Av Mary - 26 maj 2008 11:13

Det är helt otroligt, jag trodde nog inte att det skulle hända! Jag ställde mig på vågen imorse, vilket jag inte gjort på vääääldigt länge, och den visade samma vikt som precis innan jag blev gravid. Några kilo till och jag kommer komma i mina gamla kläder... Det största problemet är att höfterna blivit bredare och omfånget runt magen blivit större, hahahaaa.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards