Alla inlägg den 14 maj 2008

Av Mary - 14 maj 2008 18:17

Idag träffade jag husmor i kyrkan. Vi gick igenom köket och lokalen vi ska ha dopfikat i. Jag hoppas att jag har allt under kontroll där nu, för hon sa att det är jag som har ansvar nu och så tittade hon på mig lite bryskt. Men det ska nog gå bra det här, jag hoppas på att få duka iordning lokalen redan på fredag eftermiddag, så jag slipper den stressen på lördagen. Vi har ju faktiskt inte så mycket tid på oss, och det är en hel del som ska göras.

Av Mary - 14 maj 2008 18:08

Jag hade tänkt att träna idag, men inte förrän senare. Mireya ringde klockan ett och frågade vad jag gjorde och om jag hade lust att träna. "Visst", sa jag och vi bestämde att vi skulle gå vid tre-tiden. Jag hinner inte mer än att lägga på förrän hon ringer igen och ber att vi ska träna med detsamma. "Okej, vi ses snart då", svarade jag. När vi steg innanför dörren på gymet så sa spinninginstruktören att vi var sena och att det blir straff, 50 armhävningar!! Vi frågade vad vi var sena till och hon svarade "Till pumpen", " Det gör inget", tyckte vi. Istället så skidade vi och körde lite rygg och axlar. När vi skulle gå så frågade hon hur det gick med armhävningarna, "Bra", svarade vi, "Vi har aldrig varit så slut"...


Det är tur att man har folk som pushar en att dels komma iväg till gymet och även på gymet!!!

: )

Av Mary - 14 maj 2008 10:05

...eller snarare David som önskar kanske. En Milan joggerdress i storlek 80 eller 86. Finns att köpa på www.cfsport.com.


Av Mary - 14 maj 2008 09:36

Nu är det iaf gjort! Bättre sent än aldrig som man brukar säga...

; )

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards