Direktlänk till inlägg 1 maj 2008

Bara skit på tv´n

Av Mary - 1 maj 2008 22:28

Jag börjar bli lite rastlös nu... Måste hitta på något imorgon känner jag... Och inget kul är det på tv ikväll, jag skulle vilja se What happens in Vegas och Fool´s gold. Man kanske skulle prova barnvagnsbio någon dag, ska kika på SF om de visar nåt av intresse inom den närmsta tiden. I värsta fall kanske vi kan lämna prinsen till mor- eller farföräldrarna under biobesöket. Han klarar ju faktiskt det nu.

Suck! What happens in Vegas har inte premiär förrän den 9:e... Fool´s gold går däremot, romantisk komedi, tjaaa varför inte? Det var inget vidare utbud på barnvagnsbion... Typiskt! Ja ja vi får se... Kanske får pallra mig iväg till gymmet och göra av med energin där istället...

: (

 
 
Ingen bild

Bobo

2 maj 2008 01:44

Hello!

Vad kul att du fixat blog.. och dessutom talar om att den finns :)

Det var länge sen man jag såg dig eller någon annan prick från the old days.

Kan passa på att meddela att jag och Emma ska gifta oss i slutet på maj sen bort till mexico på smekmånad.. ska bli nice!

Hoppas läsa mer här senare!

Grattis till nykommlingen i familjen.. grymt skoj! Som sagt det var ett tag sen :)

 
Ingen bild

i huvudet pa den dar mary

2 maj 2008 10:03

Ja hur ska ni annars veta att den finns... ; )

Ja det var alltför länge sen vi hördes, sågs. Men vi kanske kan styra upp någonting i sommar..?

Vad roligt! Stort grattis! Och vilket bra ställe ni valt att spendera smekmånad på! Det är jättevackert och finns massor att se och göra, så det kommer ni inte ångra! Ska ni resa runt?
Vart ska ni gifta er?

Ja du år gå in och hålla dig uppdaterad och jag hoppas på att få se häääärliga bilder från méxico sen.

Kram på dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mary - 28 november 2014 18:40

Stella ville också vara med och spela lite kort...

Av Mary - 18 november 2014 18:47

Så här går det när man lämnar far och dotter ensamma hemma för en liten stund. Gissa vem som inte ville sova på kvällen......

Av Mary - 18 november 2014 18:45

...som han har väntat!

Av Mary - 14 november 2014 21:48

När vi var på Heron city förra helgen så fastnade Amelia vid ett skyltfönster med skog och två rådjur i. Bambi kunde hon inte motstå!!...

Av Mary - 7 november 2014 14:26

Detta hår, frågan är om man skulle klippa det eller inte. Känns tråkigt att göra det när vi kommit så långt ändå. Håret stämmer ju överens med hennes personligthet också......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards