Direktlänk till inlägg 19 maj 2008

Tittut...

Av Mary - 19 maj 2008 16:30

Jag tycker att det är lite svårt det här hur man underhåller och leker med barnen. Hur och vad gör man egentligen? Något som jag har börjat med är "Tittut" och det tycker han är jätteroligt! Tidigare har jag haft lite leksaker som jag viftat hej vilt med och även sjungit, tro det eller ej men han älskar det! Och jag medger mer än gärna att jag sjunger sämre än sämst! Men vad gör man inte för sin son?!

Är det någon som har tips på bra lekar?

 
 
elaina

elaina

19 maj 2008 21:22

Nästa gång vi träffar GullGubben ska jag leka "Det kommmer en katt" med Honom.
Den leken har lekts i våran släkt sen förra seklets början, för den gärna vidare till flera generationer å släkter...
=0)
pst! "Om bara de fåglar sjöng som sjunger bäst, skulle skogen vara väldigt tyst..."
Det viktigaste är inte HUR man sjunger utan ATT man sjunger! å i Matheos öron är Din röst sagolik!

http://www.elaina.bloggagratis.se

 
Ingen bild

farmor

20 maj 2008 20:17

Hej lilla Matheoskrutten

Har mamma och pappa glömt bort alla barnvisor? (det tror inte jag) Imse Vimse Spindel, Var är tummen?... Björnen sover...,
Lilla sotarmurre går ..., I ett hus i skogens slut liten tomte tittar ut..., och sen den där du vet (tråkig) bä,bä vita lamm.

Var lite missnöjd ibland (men bara lite) så kommer du t.o.m höra pappa sjunga för dig

Pussar och kramar från farmor

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mary - 28 november 2014 18:40

Stella ville också vara med och spela lite kort...

Av Mary - 18 november 2014 18:47

Så här går det när man lämnar far och dotter ensamma hemma för en liten stund. Gissa vem som inte ville sova på kvällen......

Av Mary - 18 november 2014 18:45

...som han har väntat!

Av Mary - 14 november 2014 21:48

När vi var på Heron city förra helgen så fastnade Amelia vid ett skyltfönster med skog och två rådjur i. Bambi kunde hon inte motstå!!...

Av Mary - 7 november 2014 14:26

Detta hår, frågan är om man skulle klippa det eller inte. Känns tråkigt att göra det när vi kommit så långt ändå. Håret stämmer ju överens med hennes personligthet också......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards