Direktlänk till inlägg 10 maj 2008

Vilket väder och beslutsångest!

Av Mary - 10 maj 2008 12:48

Ute skiner solen och det är som värsta sommardagen, och inne sitter jag och bloggar... Jag har varit duktig och varit nere på gymmet och tränat iaf, ben och bröst blev det idag... Kommer ha ont imorgon, aj, aj, aj,aaaaj... Har lite träningsvärk i magen, på sidorna efter cykel/core som jag och Mireya var på i tordags. Det är bra det!!


Jag är grymt sugen på att åka och köpa den där förbaskade tunikan men det tar emot när det är så vackert väder.


Jag skulle även behöva åka till Babyproffsen för att hämta den nya bilbarnstolen som vi har köpt.


Och så skulle jag behöva en shoppingkorg till barnvagnen. Sen hade vi även bestämt med Camilla och Jocke att vi skulle ta en tur till dom i helgen, men David går inte utanför dörren som det ser ut just nu, han har världens pollenallergi och astma. Nu har jag tre som inte låter mig sova om natten...


Mireya vill träna på eftermiddan oxå, men jag har ju redan tränat... Jag kan tänka mig en långprommis med vovve och barnvagn... Sen vill hon grilla oxå.

; )


Ångest... Jag börjar med och ringa Camilla så får vi se om jag åker dit utan David...

: )


So loooooong...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mary - 28 november 2014 18:40

Stella ville också vara med och spela lite kort...

Av Mary - 18 november 2014 18:47

Så här går det när man lämnar far och dotter ensamma hemma för en liten stund. Gissa vem som inte ville sova på kvällen......

Av Mary - 18 november 2014 18:45

...som han har väntat!

Av Mary - 14 november 2014 21:48

När vi var på Heron city förra helgen så fastnade Amelia vid ett skyltfönster med skog och två rådjur i. Bambi kunde hon inte motstå!!...

Av Mary - 7 november 2014 14:26

Detta hår, frågan är om man skulle klippa det eller inte. Känns tråkigt att göra det när vi kommit så långt ändå. Håret stämmer ju överens med hennes personligthet också......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards