Alla inlägg under november 2008

Av Mary - 3 november 2008 13:42

Det här är från när vi var på öppna förskolan sist i Älvsjö. Tyvärr glömde jag kameran på 1-årskalaset vi var på i onsdags så jag har inga nya roliga bilder och filmer att lägga upp... Måste åka och hämta den, idag kanske, om hon är hemma...

Av Mary - 3 november 2008 09:34

Idag "lånade" jag och Matheo bilen och tog oss en tur till Forum, vi plockade upp Camilla S på vägen. Det var länge sedan vi sågs så vi behövde uppdateras båda två en hel del om vad som hänt den senaste tiden! Vi gick omkring i det nya centrumet men tyckte väl kanske inte att det var något speciellt så, jag hittade väl två nya klädbutiker som var intressanta men annars var det väl inte så kul... Jag tycker bättre om Sickla, och de håller ju också på att bygga ut... Undrar förresten när de ska ha invigning... Våren 2009 står det på hemsidan...

Av Mary - 2 november 2008 21:33

Vi hade kalajs igår, så jag glömde att jag fyllde år idag... David påminde mig dock, vi låg och hade riktigt söndagsmys i morse, mkt trevligt - mer sånt! Annars känns det inte så mkt det här med att fylla år, jag har väl egentligen aldrig varit särskilt förtjust i att fira min födelsdag... Än mindre nu när vi har lille Matheo, då är det ju han som går först i alla lägen! Annars har vi inte gjort så mkt idag, vi gick upp åt frukost, David var ute med Stella, vi somnade om när Matheo hade sin tupplur, sen lämnade vi hund och barn hos farmor och åkte iväg till gumet för det oundvikliga benpasset som vi pratat och pratat om så länge... Nu blev det verklighet och jag har haft ruskigt ont i benen ända sen träningspasset! Det ska bli kul att se när David ska ta sig upp ur sängen imorgon...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards