Alla inlägg den 21 november 2008

Av Mary - 21 november 2008 20:46

Och hur klarade man sig innan  mobilen var var mans egendom? Har man inte mobilen nu så är man helt handikappad, för att inte tala om internet!! Vad gör man utan det??!! Man kan inte göra någonting. MORR! 

Åter till i-lands problemmet med mobilen... Till en början fick inte Matheo leka med min mobil, men tillslut hittade han den och han verkligen ÄLSKAR den! Den blänker fint, blinkar, låter och vibrerar, vad kan ett barn mer önska? Jooo, en bild på sig själv såklart på skärmen och det har ju jag förstås! Efter en hel del lek, dreglande och bitande så har mobilen gett upp hoppet totalt, och även jag. Sen en tid har jag sagt att jag ska ta mig till en Telenorbutik för att laga den, om det går, bäst vore att få en ny. Jag lämnade in telefonen i går och det fanns givetvis ingen lånetelefon inne så jag ska leta och leta med ljus och lykta efter en mobil här hemma. Annars så kan ni inte nå mig på mobilen alltså, då är det hemnumret som gäller. Hoppas det går fort med lagningen/bytet...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards