Alla inlägg den 7 november 2008

Av Mary - 7 november 2008 11:19

Matheo är alltid med mig inne på toan när jag ska göra mig i ordning på morgonen och han älskar när det är dags för att borsta tänderna. Han försöker dra sig upp mot handfatet, för där vet han att hans tandborste och tandkräm finns. Får se hur länge det håller i sig, barn brukar ju inte vara överförtjusta i och borsta tänderna... Notera att han även ställer sig upp helt själv!

Av Mary - 7 november 2008 10:04

Matheo har gått och blivit helt vild... Det går inte att ha honom på golvet när man lagar mat längre, han ska på allting och roligast är ju givetvis det som han inte får göra... Som att dra i sladdar, vara i badrummet själv, dra i högtalarna osv... Nu är jag tvungen att sätta honom i stolen och så har jag full koll på vart han är och vad han gör... Och så slipper jag även att han drar mig i byxbenen och vill komma upp hela tiden. Han är som mest nöjd när han får äta sina majskrokar!

Av Mary - 7 november 2008 10:00

...och han är inte så förtjust i att ligga i sin lilla sittkar längre och badkaret är ju halt som tusan. David ville köpa en matta men jag bara hatar att ha matta! Så jag testar hellre halkskydden man bara klistrar fast, funkar de så funkar de.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards