Alla inlägg den 15 november 2008

Av Mary - 15 november 2008 13:42

...och jag efterlyser önskelistor, med storlekar på kläder, skor, favoritfärger etc. Matheo håller på att knåpar på sin och så fort han är klar med den kommer den att läggas ut här för allmän beskådning, men kanske främst tomtens... Mmmm första julen för Matheo, undrar vem som ska vara tomte...


Eftersom både jag och David fått julkänsla (ja, redan) så tänkte jag att sidan skulle bli lite juligt röd istället för svart, svart, svart...

Av Mary - 15 november 2008 09:44

...inte våran dock, utan i familjen Alms. I torsdags hämtade de sin lilla valp som de gått och längtat efter i evigheters evigheter. Men den som väntar på något gått väntar alltid för länge!! Hahahaa för visst är det så?! Jag, och Matheo ville givetvis se den lille puppien och åkte över för att kika på den. Annette och Leon var också där för att avundas och gosa med henne. Och vem blev helt förälskad direkt? Det är svårt med valpar när de är så små, de är ju så söta att man vill äta upp dem!! Lilla Inka, som valpen heter, (vet ej om det är rättstavat) vinglade omkring med raggliga steg och hade mycket att upptäcka. Familjen har en rolig tid framöver att få henne rumsren, vi hade världens problem med Stella, hon var helt hopplös!! Men tillslut gick det och då är man så nöjd.


Vi önskar familjen lycka till med nya familjemedlemmen och vill gärna hälsa på mer och se henne växa.


Leon och Matheo lekte på golvet. Båda var supertrötta men fick inte ro att sova när det tjooooades och tjimades hela tiden. Jag hade tagit med mig lite leksaker så de skulle kunna leka och så fort Leon tog någon av Matheos saker så skulle Matheo ta tillbaka den. Så gör man inte!! Men det såg ganska roligt ut, men det roligaste var ändå när han klappade Leon på huvudet så som han brukar göra med pappa David. Leon uppskattade det ungefär lika mycket som pappa gör, inte alls med andra ord.

; )

Av Mary - 15 november 2008 09:33

När mamma inte är hemma busas det friskt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards