Alla inlägg under oktober 2008

Av Mary - 1 oktober 2008 09:02

Igår fick jag skäll att jag inte skrivit på ett tag, det måste bli skärpning nu! Jag har haft fullt upp med en hiskerligt massa saker, ont som tusan i höften/bäckenet så jag ska faktist ta mig iväg till läkaren nästa vecka. T.o.m jag förstår att det är dags när man vaknar en lördagsnatt av att man har så ont att man inte vet vart man ska ta vägen, ingen ställning funkar att sova i. Det slutade med att jag gick upp och letade efter Alvedon i medicinskåpet utan att hitta några i tröttheten och förvirringen och gick och lade mig igen med kudden över huvudet. Det blev ett samtal till sjukvårdsupplysningen som tyckte att jag skulle beställa en tid hos läkaren och nu är det alltså gjort.


En annan anledning till att jag inte skrivit är en väldigt dålig sådan, men jag har slut på bilder, jag måste "köpa" ny plats så jag kan ladda upp 200 nya. Har ni hört va? Den sämsta ursäkten hittills! Jag ska bli bättre, skärpning som sagt! Nu luktar det lite suspekt här hemma, kan det vara sonen som bajsat? Måste kika...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards