Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Mary - 29 oktober 2008 19:26

Jag har länge velat ta bort den otroligt fula hatthyllan som vi har i hallen men inte hittat någon bra möbel som står upp till min önskemål/krav. I förmiddags så hade jag lite tid över och kikade på alla möbelsidor och hittade den här på Folkhemmet. Jag tycker den är bra, både förvaring och sittplats... Kan det bli mycket bättre? Och priset var inte så tokigt heller 1 650 riksdaler. Frågan är vilken färg man ska ha, den finns i vit, ek och valnöt.

Av Mary - 29 oktober 2008 19:17

Idag åkte vi till Älvsjö på 1-årskalas, en av killarna i mammagruppen fyllde. Matheo tyckte det var roligt att träffa kompisarna igen, nu leker de mer med varann. Förut så satt de bara och tittade på varann och visste inte riktigt vad de skulle göra. Det bjöds på kaffe, bullar, fruktsallad och glass. Matheo som inte hade sovit något på dagen tröttnade efter två timmar och då var det dags att röra sig hemåt, men tro inte att han somnade när vi kom hem! David försökte natta honom utan att lyckas... Hn är fortfarande vaken, och ja lite grinig... Snart ska han nog somna och vi hoppas på en bra natt.


Nu har vi bestämt oss för att byta dag för firandet av våra födelsedagar, det blir på lördag istället. Detta krockar tyvärr med en kompis 40-årsfest, men det kan vi inte göra så mycket åt när nästan ALLA fyller år samtidigt...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards