Alla inlägg under oktober 2008

Av Mary - 5 oktober 2008 12:12

Jag fick hemläxa av Linn... Jag ska baka en chokladkaka i den här superhäftiga Norcic Ware-formen. Formen finns i flera olika motiv och den ena är häftigare än den andra. Bra julklapp kanske, finns bl.a på www.favoritsaker.se.

Av Mary - 5 oktober 2008 12:07

Matheo har länge tyckt att lådorna i köket är superspännande, men nu är det innehållet i skåpen som är mer intressant! Särskilt om man kan göra så här...

Av Mary - 5 oktober 2008 11:57

...och jag kommer att hinna duscha i lugn och ro! Jag vet inte när jag fick duscha i lugn och ro senast... Vi ska ha mor- och farföräldrarna här på middag, de kommer vid halv 4. David åkte iväg och jobbade för en timme sen och tog med lillen till farmor och farfar så jag kan laga mat i lugn och ro utan att hålla koll på honom också, vilket underlättar det hela så mkt. Han är rätt vild nu, han är överallt på en och samma gång och man blir trött och utmattad bara av att titta på honom när han far omkring så där...

Duschen, here I come...

Av Mary - 5 oktober 2008 09:59

Är det någon som har bra tips på restauranger, caféer, affärer, eller något annat som man bara inte får missa när man är i the big apple? Vi har bara 3 dagar på oss så jag antar att det kommer bli ett fullspäckat schema, till min mans stora förtjusnning... ASGARV! Jag ska dra runt honom på heeeeela Macy´s, vi ska inte missa en del! Extra mycket tid ska spenderas på alla klädavdelningar och heminredning. Jag tittade på Martha Stewart Show, ja jag vet värsta hemmafruprogrammet, och där gjorde de pr för hennes Martha Stewart Collection. Skulle vara kul och få med sig lite fina sängkläder och handdukar hem.

Av Mary - 3 oktober 2008 12:50

-kex??? Eller mamma-kex som David säger. Inte Matheo iaf... Han bara ÄLSKAR de små torra kexen! Och gissa vem som kommer farandes tvärs igenom halva lägenheten för att få sig en smakbit, ja alldeles rätt, Stella...

Jag hade även med ett paket till Annette i tisdags och Leon är också helt såld! Jag tror att det var tack vare kexen som han tyckte så mycket om mig och vi gosade och gosade och gosade...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards