Alla inlägg den 19 oktober 2008

Av Mary - 19 oktober 2008 15:56

I fredags natt vaknade jag av att Stella hoppade ner från sängen mitt i natten, vilket hon ALDRIG brukar göra. Jag somnade om och vaknade av att det luktade bajs. Jag gick upp och sa till David som satt vid datan att jag trodde att hon bajsat. Vi gick in och tittade igen och visst hade hon det! Och vilket lass, det var som en rottweiler varit där och lämnat spår efter sig!! Ändå hade hon bajsat en gång på morgonprommisen, två gånger på dan när hon var ute med mamma och pappa och sen en gång på kvällen med David. Vi plockade upp och var tvungna att vädra, hundbajs sätter sig i väggarna och har en förmåga att inte ge med sig...

: (

Efter några timmar vaknade jag av att hon hoppade ner igen, jag satte på mig klädern och vi gick ut, klockan var väl 4 eller nåt. Hon både kissade och bajsade... Sen gcik vi och lade oss igen. På morgonen bajsade hon igen. Jag  kan inte förstå att allt de där kom från henne, hon brukar bajsa 2-3 gånger per dag. Det var inte heller diareé. Inatt väckte hon mig inte, däremot när Matheo väckte oss så kräktes hon 4 gånger. Stackarn! Hon är lite hängig verkar det som, ligger mest o vilar. Vi får se om det inte går över, annars blir det ett samtal till vetrenären. Säkert har hon ätit nåt ute...

Av Mary - 19 oktober 2008 15:40

Vi går i tankarna om Stella ska få valpar eller inte. Inte nu utan vi tänkte vänta lite med detta, David tyckte tills vi får hus. Min första tanke var "Då kommer hon få vänta...". Jag har läst på lite nu och det verkar ju som man kan vänta lite med att para henne. Men efter 4 års ålder så kan det bli komplikationer, och det vill vi ju helst undvika. Vi får helt enkelt se hur vi ska göra, det vore ju trevligt om vi kunde behålla en valp för Stella kommer ju inte leva i all evighet... Staffar blir ca 10-12 år gamla... Kika gärna på den här sidan.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards