Alla inlägg den 24 oktober 2008

Av Mary - 24 oktober 2008 21:59
MySpace Comments

Eller säg åt mig vad jag ska göra!! Nu har jag lagt lillen, han somnade alldeles nyss av ren utmattning tror jag. David började natta honom strax före nio men han vägrade somna! David gav upp efter en halvtimme och jag tog över, skrikandet blev genast värre oh jag tror att jag numera lider av tinnitus! Höger öra har helt klart försämrad hörsel efter den här nattningen. Ska det ta sån här tid att natta honom och vänja av vid amning verkligen?? Jag behöver hjälp hur jag ska gå tillväga, för det är jag som kommer sköta nattningen också. De råd jag hittills fått är att jag ska låta David ta över nattningen helt men det har inte fungerat så bra, dels för att David inte vaknar på natten och att han inte alltid är hemma vid nattning. Så jag behöver tips och råd hur jag kan få honom och sova utan att ammas. Efter över en timmes konstant skrikande idag så gav jag efter och ammade honom tillslut iaf. Han vägrar att dricka välling numera... När vi började med mat och välling så fick han välling varje kväll och låg antingen i soffan eller i sin säng och ät till han somnade, helt ensam dessutom. Men nu förstår han väl att det är dags att sova och att han ligger där ensam eller nåt... Varför funkar inte sovknappen (näsan)?!?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards