Alla inlägg den 2 oktober 2008

Av Mary - 2 oktober 2008 17:43

Imorgon kör vi after work med gudmorsan på sunk-haket i närheten. För visst får väl föräldralediga komma på after work?!?! Det är ju jobb om något att ta hand om barn! Jag är redan sugen och vet redan vad jag ska äta, kan tyckas konstigt och det har redan påpekats att jag är lite konstig. Men det är jag det! Ses imorgon K...

; )

Av Mary - 2 oktober 2008 17:23

...eller är det kanske redan dags att börja pott-träna?? Jag har INGEN som helst aning hur man gör, är det någon som har lite tips? Matheo sitter iaf på pottan när vi borstar tänderna och det tycker han är roligt. Det är väldigt bra oxå för han sitter fast där och kommer inte upp från den, än bör jag väl lägga till. För nu händer allt med en hiskerlig fart...

Av Mary - 2 oktober 2008 17:21

Den efterlängtade tröjan med Matheos namn och "08" på ryggen. Den blev riktigt bra faktiskt. Jag ska samla på mig fler streck-koder så vi kan göra en till, fast svart och med efternamnet istället....

Av Mary - 2 oktober 2008 17:12

Nu jäklar är det kallt på mornarna när man ska ut med barn och hund... Det tar en hel evighet innan man kommer iväg på morgonen, stackars Stella!!! Hon kan få vänta ett bra tag innan vi kommer ut för morgonpinken, man får rent av lite dåligt samvete ibland. När vi väl fått på oss kläderna och står i hissen så kurar hon ihop sig och skakar i hela kroppen för att hon är så kissnödig och bara vill komma ut till sitt pink-ställe under under trädet precis utanför porten. Utan att överdriva så är det mycket lättare på sommaren när man slipper all påklädning... Tur att man har världens bästa tålamod, skrev man med viss ironi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards