Alla inlägg den 7 oktober 2008

Av Mary - 7 oktober 2008 21:38

Idag var jag hos läkaren för att att jag har haft så ont i ryggen/bäckenet till och från sen graviditeten. Jag tycker att det borde försvinna nu, det har ändå pågått i ett år... För två veckor sedan vaknade jag på natten att att jag hade så ont så jag visste inte vart jag skulle ta vägen, inga alvedon fanns det heller... Jag gick ett par dagar och värken satt kvar, det blev ett samtal till sjukvårdsupplysningen som tyckte jag skulle få en tid hos läkare på vårdcentralen. Jag ringde och fick alltså en tid. När jag kom dit förklarade jag hur det låg till, han bad mig ta av mig byxorna och gå fram och tillbaka på häl och sedan på tå, sätta mig på huk. Han testade reflexer, känsel och rörlighet i bäckenet och allt verkade vara bra enligt honom så hans rekommendation var att få hjälp med övningar av en sjukgymnast som jag kan göra för att stärka muskler, ledband som mjukats upp under graviditeten. Jag frågade hur länge det kunde pågå och han tyckte att jag skulle börja med övningarna och om det inte blivit bättre om ett par månader så skulle jag höra av mig igen... SUCK!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards