Alla inlägg den 17 oktober 2008

Av Mary - 17 oktober 2008 23:48

Jag beställde två fotoböcker häromdagen. Jag går och är lite smått orolig för att de ska ha samma kvalitet som tackkorten jag beställde, d.v.s URUSLA! Den ena har jag knopat på sedan Matheo föddes, den innehåller hans tid i magen och hans första halvår ute i den stora världen, fniss! Den andra är bröllopet och resan till Italien.


Det tar som sagt ganska mycket tid att välja ut vilka bilder man ska ha och skriva text därav anledningen till att det inte blivit beställt förrän nu. När jag väl blev klar och jag hade granskat mina fotoböcker inte bara en gång så laddade jag upp Matheo bok och sedan kikade jag min mail (av någon anledning) och såg att företaget jag anlitade hade bytt leverantör av fotoböcker och givetvis då också program... Gissa om jag höll på att gå i taget! Skulle jag behöva göra om dessa böcker i det nya programmet? Min första tanke var, aldrig i livet jag sätter mig ner och gör om alltihop igen. Men sen tänkte jag att varför vara så pessimistisk?! Ring till kundservice och fråga, vilket jag också gjorde. Jag fick till svar att det skulle "nog" gå bra, som det såg ut just nu kördes båda leverantörerna men det var ovisst hur länge. Jag ville gärna ha den gamla layouten av fotobok då jag gillar den bättre så det var bara att testa att ladda upp och beställningarna gick igenom och jag har precis betalat 1 400 coronas för fotoböckerna. Hoppas bara att de är värda varenda krona... Jag väntar med spänning på när avin dyker ner i brevlådan och hoppas på att bli glatt överraskad!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards