Alla inlägg den 27 januari 2009

Av Mary - 27 januari 2009 20:41

Idag tog David, Matheo och jag oss en tur till vårt gamla jobb för att hälsa på. David skulle ändå åka och fota i närheten så han passade på att följa med och säga hej till de gamla kollegorna innan den lååånga arbetsdagen skulle börja. När han gick iväg så gick vi andra och åt lunch och pratade strunt ett tag till. Det var roligt att se att inte mycket händer även fasst det gått så pass lång tid sedan jag slutade där, över två år är det nu, snart två och ett halvt.


Efter lunchdaten så tog jag med Matheo och gick vidare en tur i på NK men hittade inget skoj, av någon anledning så har jag fått band på mig själv och slutat shoppa! Det är allt sparande inför resan, jag har inte handlat något till mig själv i princip sedan Matheo föddes känns det som... Så när vi kommer till New York hoppas jag på att vi kan shoppa loss lite grann.


När vi kom hem blev det ett par samtal till Försäkringskassan som missat att skicka ut blanketter till mig och jag blir ursinnig när de säger att de inte kan svara på saker utan att en handläggare måste göra det! Och när de väl svarar på något så säger alla olika så man vet varken ut eller in!


Jag fick i Matheo en halv burk barnmat idag iaf, det är ju framsteg! Sen även lite banan och yogurt. Så nu känns det som han är på bättringsvägen. Bara en rosslig hosta och slemmig snuva kvar...

: (

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards