Alla inlägg den 7 januari 2009

Av Mary - 7 januari 2009 22:07

...och jag har precis fått honom att sova. Vilken pärs det var idag! Jag är ta mig tusan tröttare än vad han är på kvällarna!!


Så här såg iaf den stooora dagen ut:


När jag hörde att Matheo vaknat gick jag in och sjöng för honom. Han tittade med stora ögon och höll min hand. Han kände inte igen sången men tyckte det var roligt att mamma sjöng direkt på morgonen.


Sen på med massor av kläder och ut på morgonprommis med Stella  i snö & kyla.


Sen in för lite leverpastejsmörgås som mest kastades på golvet.


Pappa kom hem tidigt och hämtade oss för ett besök hos läkaren för vaccination inför resan. Det blev tillslut Twinrix, både hepatit a och b. Vi ska ta en spruta till innan vi åker och sen en till om 6 månader. Matheo skrek som en stucken liten gris när det stack men det gick över lika snabbt när han fick ett litet Bamse-klistermärke.


Hem för lite lunch och presentöppning. Matheo fick en rymdraket med lite gubbar till, en liten påse att hänga i badrummet för att ha badleksaker i, mjukiskläder, jeans och en 3-i-1 Babian (mjukisdjur, kudde och filt i ett).


Vi hade tid hos sjukgymnasten kl 13;00 men när vi kom dit så hade hon tagit semester utan att meddela mig det, det var ju just schysst! Jag sa till Matheo "Nu är mamma arg!" så skrattade han och så satte vi oss på bussen för att åka hem igen.


På eftermiddagen och kvällen har vi varit ensamma, pappa har jobbat... Nu väntar jag på att David ska komma hem så Stella ska få sin kvällspink.


Av Mary - 7 januari 2009 08:49
MySpace Comments


Han fyller 1 år idag!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards