Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Mary - 19 januari 2009 12:08

Hela familjen (utom Stella) har legat mer eller mindre deckade... Jag vet inte vad vi råkade ut för, jag kände mig bara trött och hade mest ont i huvudet, lite snorig och hosta också. David var totalt borta i 24 timmar, han får världens feber och är inte kontaktbar vilket jag kan tycka är lite läskigt! Matheo har hostat, nyst lite men framförallt kräkts... Ända sedan vi tog vaccinet har han varit lite smådålig, men nu verkar det som han är på bättringsvägen. Han äter iaf lite mat och känns lite piggare.


Så idag, när jag inte har riktigt lika ont i huvudet, så ska jag ta tag i allt jag inte orkat med den senaste tiden... Jag skäms, men det stod faktiskt en del julsaker kvar. Jag passade på att plocka ner dem nu medan Matheo sover. Sen ska jag ordna med försäkringskassan, ny inkomst och allt vad de nu vill veta... Boka tid i tvättstugan, grovtvättstugan, lämna in mobilen på lagning o.s.v


Ååååh förresten! Det går visst vattkoppor i mammagruppen... Ska hålla mig undan från alla sånna träffar och öppna förskolor tills vi åker, vi vill inte smittas av alla baskillusker!!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards