Alla inlägg den 22 januari 2009

Av Mary - 22 januari 2009 09:24

Vi hade tid hos sjukgymnasten idag med Matheo, eftersom hon missade att meddela oss att hon hade tagit semester i mellandagarna när vi hade fått tid. Jag ringde imorse och sa på svararen att vi måste boka om för att han har feber. Det var även gipsavgjutningsdag på öppna förskolan här i kyrkan idag, några i mammagruppen ska dit, synd, det hade varit kul och gjort lite gipsavgjutningar! Det får bli tvättstugan istället, vi har hur mkt tvätt som helst nu efter alla sjuka dagar!! 7 (!!) maskiner kommer det bli... Så jag har verkligen att göra, men det är skönt att David är ledig så han kan ta hand om Matheo iaf. Och ikväll ska jag på marknadsundersökning, 2 timmar inne på Söder, det kan det vara värt.


Jag har inte tagit tempen än, men han är inte i närheten av lika varm som tidigare. Men natten har varit lika jobbig som natten innan, han rullar runt, gnäller, vaknar och gråter. Stackarn! Hoppas på att han blir frisk till imorgon då gudmorsan kommer på besök. Vi ska äta lite gott (vet ej vad än), dricka lite vin (har ju inte hänt på ett tag) och se på Let´s Dance.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards