Direktlänk till inlägg 15 oktober 2008

Inga tips i New York eller Jamaica??

Av Mary - 15 oktober 2008 10:01

Kan det verkligen vara så att INGEN har några tips hur vi ska spendera våra dagar i New York? Jag skulle vilja ha tips på restauranger, caféer, butiker eller nåt annat kul som man inte får missa i NYC.

Har någon tips för Jamaica så är det mkt välkommet oxå...

; )

 
 
Ingen bild

Katarina

15 oktober 2008 11:29

skoaffär bakers, ligger skit när macy's fast på en annan gata ska kolla vad den heter tror det är 34:e, Victora Secret som ligger mittemot macy's stor som fan gå också till den i american mall dom har ofta olika saker i butikerna så gå in i varenda du ser så du inte missar något. om ni vill gå på klubbar åk till meatpacking. det är mina nyc tips... hmmm tror inte jag åt så mycket mer än en pizza slice i nåt gathörn o så på white castel mest skoj om man har sett harold & kumar filmerna. små små hamburgare. finns i harlem om ni vågar er upp dit... hälsa från mig i så fall!

 
ihuvudetpadendarmary

ihuvudetpadendarmary

15 oktober 2008 12:14

Så där ja, så ska det se ut! Jag ska skriva en lista på alla butiker med adresser som ska besökas så jag inte missar nåt...
; )

http://ihuvudetpadendarmary.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Katarina

15 oktober 2008 14:20

ska kolla upp alla adresser o skicka till dig. m&m affären e också bra. skit i hershey affären. chokladen smakar peck! men ni har väl inte så många dagar på er? säger bara divide and conquer. dela upp er så hinner ni mer. 21st century nere vid ground zero och wall street. där känner man lukten av pengar i luften hääärligt. om man har tid finns MASSOR nog roligast för barnkläder. sephora finns i varje gathörn typ heaps and heaps av härliga produkter! ska klura om jag kommer på nåt mer...

 
ihuvudetpadendarmary

ihuvudetpadendarmary

15 oktober 2008 14:30

Jag får nästan skriva en lista här på sidan, som jag bara kan fylla på allt eftersom... Stackars David!!

http://ihuvudetpadendarmary.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Katarina

15 oktober 2008 15:44

kom på att affären heter century 21st. blandar alltid ihop med forever 21. där borde du kunna hitta en del saker. finns en as stor precis vid macy's o vs. men det är nästan alltid mycket folk. o just det vid rockerfeller finns en AX butik. kan ni titta förbi st patricks cathedral...

 
ihuvudetpadendarmary

ihuvudetpadendarmary

15 oktober 2008 16:36

AX e givet, liksom Victoria´s Secret, Macy´s...
; )

http://ihuvudetpadendarmary.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mary - 28 november 2014 18:40

Stella ville också vara med och spela lite kort...

Av Mary - 18 november 2014 18:47

Så här går det när man lämnar far och dotter ensamma hemma för en liten stund. Gissa vem som inte ville sova på kvällen......

Av Mary - 18 november 2014 18:45

...som han har väntat!

Av Mary - 14 november 2014 21:48

När vi var på Heron city förra helgen så fastnade Amelia vid ett skyltfönster med skog och två rådjur i. Bambi kunde hon inte motstå!!...

Av Mary - 7 november 2014 14:26

Detta hår, frågan är om man skulle klippa det eller inte. Känns tråkigt att göra det när vi kommit så långt ändå. Håret stämmer ju överens med hennes personligthet också......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards