Direktlänk till inlägg 3 oktober 2008

Dålig kvalité godtas INTE!!!

Av Mary - 3 oktober 2008 11:19

Jag vet inte om det är jag som är kräsen eller om kvalitén på de framkallade bilderna är helt åt hilsike... Nej nu ska jag inte vara blyg och försiktig.


JAG VET ATT JAG ÄR KRÄSEN & OM JAG BETALAR FÖR NÅT SKA DET HA ETT VISST RESULTAT.


Jag hade gjort tackkort och skickat efter på ett visst företag, behöver inte skriva vilket alla förstår nog ändå, och när de damp ner i brevlådan så höll jag på och hoppa ur kläderna av förtvivlan hur dåliga de var! Hur kan man skicka ut något så dåligt till kunder? Resultatet var inte ens i närheten av min ursprungsfil och jag känner inte att jag kommer att reklamera ut det blir att jag kommer göra tackkorten hos någon annan, någon som gör korten direkt när jag är med!! Om jag får skulle jag gärna göra dem själv...


Jag hade även gjort lite vanliga kopior och de flesta var under all kritik! Hudfärgerna var minst sagt märkliga! Jag såg ut som en vaxdocka/nån som somnat i solduschen eller nåt... Som sagt inga mer beställningar därigenom!


Jag har hittat ett ställe som är intressant och när jag ringde var mannen i andra änden mkt tillmötesgående och ville verkligen hjälpa mig efter jag berättat det hela... Jag ska åka dit så får jag äntligen mina tackkort!

Sen fick jag även ett erbjudande på mailen av Vagabond, man fick betala 300 kr och du får 600 kr tillgodo att handla för hos Photohome, inte illa värt att prova ialla fall...

 
 
kamilla

kamilla

3 oktober 2008 11:37

Självklart så villman ju ha bra kvalitet på dt man betalar för ingen konstigt med det.

http://finnsanglar.bloggagratis.se

 
ihuvudetpadendarmary

ihuvudetpadendarmary

3 oktober 2008 11:43

Nej man kan tycka det!!!
; )

http://ihuvudetpadendarmary.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mary - 28 november 2014 18:40

Stella ville också vara med och spela lite kort...

Av Mary - 18 november 2014 18:47

Så här går det när man lämnar far och dotter ensamma hemma för en liten stund. Gissa vem som inte ville sova på kvällen......

Av Mary - 18 november 2014 18:45

...som han har väntat!

Av Mary - 14 november 2014 21:48

När vi var på Heron city förra helgen så fastnade Amelia vid ett skyltfönster med skog och två rådjur i. Bambi kunde hon inte motstå!!...

Av Mary - 7 november 2014 14:26

Detta hår, frågan är om man skulle klippa det eller inte. Känns tråkigt att göra det när vi kommit så långt ändå. Håret stämmer ju överens med hennes personligthet också......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25 26
27
28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards