Alla inlägg den 17 april 2008

Av Mary - 17 april 2008 18:40

Idag var Matheo, Stella och jag bjudna hem till mormor & morfar på lunch, mammas gamla arbetskollega Ella och hennes man Sten skulle också komma och de ville så gärna träffa Matheo. Morfar Kent ville så gärna komma och hämta oss hemma men jag sa att jag måste ändå ta ut Stella för långprommis på morgonen så jag kan lika gärna ta bussen till Liljeholmen och sen gå Liljeholmskajen, Årsta, Gullmarsplan, Hammarby Sjöstad, Alphyddan och sen framme.


Jag tog aldrig bussen hemifrån utan gick ner till Liljeholmen, längs Årstaviken på södra sidan och fortsatte till Hammarby Sjöstad. Där ringde jag morfar och berättade att jag var påväg och att jag var i Hammarby Sjöstad. Han höll nog på att trilla av stolen! Jag var svettig och trött och han erbjöd sig att komma och hämta oss. Men är man envis och har bestämt sig så går det banne mig, så jag fortsatte traska på. När jag prommenerat i 2 timmar och 20 minuter så var jag äntligen framme. Jag var helt slut men väldigt stolt att jag klarat av min lilla strapats!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards