Direktlänk till inlägg 17 december 2008

Vi har blivit med gran

Av Mary - 17 december 2008 15:52

I förra veckan var vi och köpte julgranen som varit ett hett diskussionsämne den senaste tiden. Den har stått på balkongen ända tills idag då jag bestämde mig för att ta in den medan Matheo sov. Jag passade på att sätta ljus och klä den och var nästan helt klar när det verkligen tokringer och knackar på dörren! Jag öppnar och där stod David, ja han hade "nästan glömt" att vi har en son som ALLTID ligger och sover just den tiden han brukar komma hem. Givetvis vaknade Matheo och det blev inget mer sova för honom... Och inte mkt mer gjort för mig heller. Granen är fin och Matheo har fastnat för en speciell kula och ett litet paket som hänger i granen. Han tycker nog att den är väldigt fin för han kan sitta och titta på den och inte ge ifrån sig ett knyst på flera evigheter... Självklart ligger Matheos klappar (som han redan varit och pillat på) under granen och väntar på att tomten ska komma och dela ut dem...

 
 
Ingen bild

katarina

18 december 2008 08:41

jag måste bara slå in mina paket först sen kan dom också ligga där o vänta eller hur?
oooh jag är såååå sugen på jul nu!

 
ihuvudetpadendarmary

ihuvudetpadendarmary

18 december 2008 14:12

Ja visst! Vi har inte så många klappar så de finns massa plats...

När åker du ut till ön?

http://ihuvudetpadendarmary.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Katarina

18 december 2008 15:10

åker ut den 23 på kvällen tror jag... ska jobba först o sen hem o hämta klapparna o väska. åker ut till ön på sönda också ska fira pappas födelsedag då... blir mycket fram o tillbaka... vart ska ni på julen då?

 
kimmsa

kimmsa

18 december 2008 18:19

mysigt med gran! :) Han får inte för sig att dra ner prtdnaderna?

http://hiip://kimmsa.bloggagratis.se

 
ihuvudetpadendarmary

ihuvudetpadendarmary

20 december 2008 14:46

Ja men tänk när vi gjorde det varje dag!!
Oooj har du många klappar och kånka på?
Vi ska va här nästan alla, så det blir trångt & härligt! Men det blir bäst så, så alla får va med och fira samtidigt.

http://ihuvudetpadendarmary.bloggagratis.se

 
ihuvudetpadendarmary

ihuvudetpadendarmary

20 december 2008 14:48

Ja det är supermysigt!
Han har ett litet paket (prydnads) som hänger i granen och en stor röd kula som han tycker om att dra i... Och glittret förstås.

http://ihuvudetpadendarmary.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Katarina

20 december 2008 18:23

ja jag vet fattar inte att vi gjorde det. men men först är det kalas ikväll... vi kan väl höras imorron o försöka se när det passar att jag överlämnar lite fler paket som kan ligga under granen. puss puss

 
ihuvudetpadendarmary

ihuvudetpadendarmary

21 december 2008 09:58

Ja, men det tog ju inte såååå lång tid med direktbussen. Det värsta var ju att bussen aldrig gick!!
Ja vi får höras om det, jag har inte ens hunnit slå in dina klappar än... Måste hinna innan tomten kommer!

Pussar & kramar

http://ihuvudetpadendarmary.bloggagratis.se

 
Ingen bild

katarina

21 december 2008 18:44

har inte hunnit slå in era heller. tänkte göra det ikväll...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mary - 28 november 2014 18:40

Stella ville också vara med och spela lite kort...

Av Mary - 18 november 2014 18:47

Så här går det när man lämnar far och dotter ensamma hemma för en liten stund. Gissa vem som inte ville sova på kvällen......

Av Mary - 18 november 2014 18:45

...som han har väntat!

Av Mary - 14 november 2014 21:48

När vi var på Heron city förra helgen så fastnade Amelia vid ett skyltfönster med skog och två rådjur i. Bambi kunde hon inte motstå!!...

Av Mary - 7 november 2014 14:26

Detta hår, frågan är om man skulle klippa det eller inte. Känns tråkigt att göra det när vi kommit så långt ändå. Håret stämmer ju överens med hennes personligthet också......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards