Alla inlägg den 6 december 2008

Av Mary - 6 december 2008 21:36

För ett par dagar sedan så fick jag frågan om jag var gravid igen, inte för att jag är tjock (hoppas jag, vi mailades), igår pratades det om barnplanering med vänner och idag fick vi frågan om vi funderar på barn nummer två... Oj, oj, oooj vart ska detta sluta? Om jag ska vara ärlig så är det inget som vi har diskuterat så fasligt allvarligt men jag har förstått och hört att många som har barn i samma ålder som Matheo börjar redan nu planera för fler... Just nu känns det lite främmnade men det är klart att jag/vi skulle vilja ha ett syskon till Matheo. David frågade idag när vi var på väg hem om vi fick en pojke till om jag skulle säga att jag ville försöka igen för att få en flicka. Svaret blev:


Nej, jag skulle vara nöjd! Två barn räcker för mig! Hur ska man orka vara gravid och samtidigt ta hand om ett litet barn?


När jag väntade Matheo så kunde/orkade jag knappt ta hand om mig själv, så om det nu blir så att vi skaffar ett till barn så får vi se hur det ska gå. Vi skulle ju dessutom behöva en större lägenhet, dock helst ett hus innan vi blir 4 plus hund...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards