Alla inlägg den 4 december 2008

Av Mary - 4 december 2008 20:20

Jag är så lycklig! Men framför allt nästan utsövd! Två nätter i rad så har Matheo somnat i helt godkänd tid, vid halv nio, och sen bara vaknat en gång innan jag gått och lagt mig!! Framsteg bara där... Vanligtvis så har han ju vaknat mellan 4-6 gånger per natt och de senaste två nätterna har han sovit ända till klockan 6 då hn bajjat och vill ha välling. Sen somnade han om och vaknade vid halv nio. Helt klart underbart! Hoppas det fortsätter så här!!!

Av Mary - 4 december 2008 20:14

Idag damp det första julkortet ner genom brevinkastet. Vi har finulat och funderat på vad vi ska göra i år, förra året blev det ju Stella med en tomtedräkt framför julgran och julklappar. Det var ett uppskattat kort och det värsta är att man får ju lite prestationsångest, för man vill ju alltid överträffa det man redan gjort! Och i år kan vi ju faktist göra det, med råge också, för nu har vi ju Matheo också. Snart ska de postas och den som väntar på nåt gott väntar ALLTID för länge, eller hur var det egentligen?!?! När alla fått korten så ska jag ladda upp en bild även här.


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards