Alla inlägg under juli 2008

Av Mary - 14 juli 2008 17:26

Idag var vi hemma hos mormor och morfar och badade jacuzzi. Matheo undrade till en början vad det var som lät så förbaskat men sen när han kom i och fick plaska så njöt han som fisken i vattnet och plaskade som aldrig förr!


Oggi, siamo stati a casa della nonna e nonno e ha chiesto jacuzzi. Matheo chiesti in principio ciò che è stato che suonava così perfettamente, ma poi quando è venuto ed ha ottenuto in Dabble così ha goduto come il pesce in acqua e splash come mai prima!

Av Mary - 13 juli 2008 00:22

Idag tog Matheo sina första steg med hjälp av att han håller mig i händerna, gissa om papsen blev överrskad när han kom hem!

Av Mary - 12 juli 2008 22:40

Jag kan inte bestämma mig vad jag ska ha på mig på bröllopet... Är det möjligtvis någon som har några tips på snygga vita, enkla klänningar till en rimlig peng? Jag vill inte ha en riktig prinsessklänning utan något enkelt... Den sista är min favorit...


Non posso decidere io quello che dovrebbe avere su di me alle nozze ... È forse qualcuno che ha alcuni suggerimenti su bianco elegante, semplice vestiti ad un prezzo ragionevole? Non voglio una vera principessa con abito non facile ... L'ultimo è il mio preferito ...


Av Mary - 10 juli 2008 17:22

...får det bli bad på balkongen!

Av Mary - 8 juli 2008 13:35

Igår var vi hemma hos Katarina som fyllde år och åt världens godaste jordgubbstårta som mamsen gjort! Jag som egentligen inte ens tycker om tårta!

Av Mary - 8 juli 2008 13:25

Katarina önskade sig blå Havaianas i födelsedagspresent, jag hittade en sida där man kunde beställa alla möjliga modeller och färger, dessutom så fanns det babystorlekar! Jag var ju tvungen att köpa och idag kom det med posten! Givetvis köpte jag ett par till mig som jag inte sett här hemma, sulan är lite tjockare och ganska hög bak faktiskt. Mycket skönare att gå i faktiskt! Så nu K. vet du att de finns här... Jag var lite orolig att det skulle ta längre tid, det stod att det kunde ta upp till 4 veckor innan jag skulle få det, men de måste ha hittat en bra flight från Rio de Janeiro... Åååååh vad jag längtar tillbaka dit!

Av Mary - 7 juli 2008 08:06
Hot Comments


Idag är Matheo 6 månader, snart är det dags för första barnkalaset... Idag ska vi fira med lite morotspuré (för första gången) och lite glass till efterrätt. Han älskar både glass och sorbet! Igår när vi var hemma och åt hos mormor och morfar så fick han smaka på Davids glass, och skulle David äta själv så skrek han som en tok och blev genast nöjd när skeden med glass närmade sig hans egen mun. Det är roligt att han vet vad han vill, precis som mor sin...


Oggi, Matheo 6 mesi, presto sarà il momento per i bambini prima ... Oggi, noi celebriamo con un po 'di morotspuré (per la prima volta) e un po' di gelato per dessert. Egli ama sia gelati e sorbetti! Ieri, quando siamo stati a casa e per il nonno e la nonna, così ha avuto un assaggio di David's gelato, e David sarebbe mangiare se stesso come ha gridato che un errato ed è stato immediatamente piacere quando le fasi di vetro avvicina con la sua bocca. Che sia divertente che sa ciò che vuole, proprio come sua madre ...

Av Mary - 7 juli 2008 08:01
Hot Comments



...GRATTIS till gudmor som fyller år.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards