Direktlänk till inlägg 12 juli 2008

Beslutsångest i allra högsta grad!

Av Mary - 12 juli 2008 22:40

Jag kan inte bestämma mig vad jag ska ha på mig på bröllopet... Är det möjligtvis någon som har några tips på snygga vita, enkla klänningar till en rimlig peng? Jag vill inte ha en riktig prinsessklänning utan något enkelt... Den sista är min favorit...


Non posso decidere io quello che dovrebbe avere su di me alle nozze ... È forse qualcuno che ha alcuni suggerimenti su bianco elegante, semplice vestiti ad un prezzo ragionevole? Non voglio una vera principessa con abito non facile ... L'ultimo è il mio preferito ...


 
 
kimmsa

kimmsa

13 juli 2008 17:41

De är fina allihop, men jag skulle nog välja klänning nr 2 (uppifrån räknat), den var verkigen vacker!!

http://kimmsa.bloggagratis.se

 
ihuvudetpadendarmary

ihuvudetpadendarmary

13 juli 2008 21:13

Ja den är verkligen vacker, men jag vet inte om det kommer att kännas för mkt kanske... Vi ska nämligen gifta oss borgerligt i Italien och förhoppningsvis (om min blivande får som han vill) på stranden och det kommer bli vääääldigt varmt i den.

http://ihuvudetpadendarmary.bloggagratis.se

 
Ingen bild

pierre sover nästan

13 juli 2008 23:41

tjena fan!
nr 3 va så byter du ut bandet mot ett 1 inte förlåt milan band klockrent blire. OCH vad vill ni ha i bröllopspresent ska vi ta me den eller kör vi slippa släpa me grej? nr 3.

 
ihuvudetpadendarmary

ihuvudetpadendarmary

14 juli 2008 17:25

Hahahaa ja det kanske vore nåt, har inte ens tänkt på det!!! Klokrent! Då får jag en riktigt nöjd blivande man...
Jag tror inte det blir nån av dom, jag har en klänning som det troligtvis kommer att bli, jag har lämnat in den till skräddaren då den blivit för stor för mig. Om resultatet blir bra så är det den jag kommer att ha...

Det där med present låter som att det är onödigt att ta med dit ner. Vi kanske kan ordna nåt när vi kommer hem istället... Har du/ni fnulat på vad ni önskar er?

http://ihuvudetpadendarmary.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mary - 28 november 2014 18:40

Stella ville också vara med och spela lite kort...

Av Mary - 18 november 2014 18:47

Så här går det när man lämnar far och dotter ensamma hemma för en liten stund. Gissa vem som inte ville sova på kvällen......

Av Mary - 18 november 2014 18:45

...som han har väntat!

Av Mary - 14 november 2014 21:48

När vi var på Heron city förra helgen så fastnade Amelia vid ett skyltfönster med skog och två rådjur i. Bambi kunde hon inte motstå!!...

Av Mary - 7 november 2014 14:26

Detta hår, frågan är om man skulle klippa det eller inte. Känns tråkigt att göra det när vi kommit så långt ändå. Håret stämmer ju överens med hennes personligthet också......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards