Alla inlägg den 14 juli 2008

Av Mary - 14 juli 2008 20:23
Hot Comments

Mi manchi!

Ich vermisse dich!

Te echo de menos!

Я по тебе скучаю

Sinto saudades de você!

Jeg savner deg!

Tu me manques!

Av Mary - 14 juli 2008 20:18

Som jag ska ha på mig på bror mins bröllop den 8 augusti. Nu hoppas jag på bra väder, annars blir det kallt...





Av Mary - 14 juli 2008 20:09

I lördags när jag lurade iväg David och Matheo för att kika på lite kläder så hittade jag ett par skor på rean. Det var jättefina och skulle passa perfekt till bröllopet, sköna var det också, tyvärr var de slut i svart och min storlek... Däremot fanns de i mörk guld/brons. David tyckte de var fina men tyckte ändå att jag skulle vänta till vi kom till Italien. Jag lyssnade på hans råd men var inte helt övertygad... Tänk om jag inte skulle hitta några till bröllopet eller om vi kommer att få gifta oss innan vi hunnit åka på shoppingtur... Nej, jag vill ha allt klart innan vi åker så idag bar det av för att köpa skorna jag provat, men i mörk guld/brons. Jag är nöjd och ska nu bara gå in dom så jag inte får skavsår på bröllopsdagen. David får vara nöjd, skorna var i alla fall tillverkade i Italien!


Sabato scorso quando ho ingannato off David e Matheo a un'occhiata ad alcuni vestiti, così ho trovato un paio di scarpe a rean. E 'stato meraviglioso e si inseriscono perfettamente nell'ambiente di nozze, bello, è stato anche, purtroppo, sono stati finalmente in nero e la mia dimensione ... Tuttavia, vi sono stati quelli nel buio oro e bronzo. David pensiero sono stati ancora bene, ma ho pensato che sarebbe attendere fino a quando non è venuto in Italia. Ho ascoltato la sua consulenza, ma non era del tutto convinta ... Che cosa succede se non sono riuscito a trovare nessuna delle nozze, o se ci sposarsi prima abbiamo dovuto andare a vie ... No, voglio tutto pronto prima di andare così oggi il bar a comprare le scarpe ho cercato, ma in un buio oro e bronzo. Sono soddisfatto e adesso solo andare in giudizio in modo che io possa non essere a gall giorno di nozze. David possono essere soddisfatte, le scarpe sono state in ogni caso, fabbricati in Italia!

Av Mary - 14 juli 2008 18:07
Hot Comments


...till kusinerna som fyller 16 år idag!

Av Mary - 14 juli 2008 18:00

Sedan en tid tillbaka har vi övat att gå med Matheo. Han får gå på golvet med hjälp från oss i händerrna, hittills så har han inte haft så bra koll på fötterna och har bara kunnat gå med ena benet mer eller mindre. Men idag så tog hantog han rejäla kliv och gick från hallen och hela köket och tillbaka hemma hos mormor och morfar, en sträcka på kanske 10 meter i alla fall!


Per qualche tempo, si sono formati per aderire Matheo. Egli può andare sul pavimento con l'aiuto di noi in händerrna, finora non ha avuto come bene d'occhio i vostri piedi, e ha solo potuto andare con una gamba più o meno. Oggi, tuttavia, in modo egli ha preso hantog sostanziali passi e se ne andò dalla sala e tutta la cucina e il ritorno a casa della nonna e nonno, una distanza di forse 10 piedi comunque!

Av Mary - 14 juli 2008 17:26

Idag var vi hemma hos mormor och morfar och badade jacuzzi. Matheo undrade till en början vad det var som lät så förbaskat men sen när han kom i och fick plaska så njöt han som fisken i vattnet och plaskade som aldrig förr!


Oggi, siamo stati a casa della nonna e nonno e ha chiesto jacuzzi. Matheo chiesti in principio ciò che è stato che suonava così perfettamente, ma poi quando è venuto ed ha ottenuto in Dabble così ha goduto come il pesce in acqua e splash come mai prima!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards