Direktlänk till inlägg 28 juli 2008

Vad gör man när inget funkar?!

Av Mary - 28 juli 2008 21:34

Som vanligt så har jag problem att natta Matheo... Ingenting funkar! Han är hur trött som helst men skriker så fort jag lägger/lämnar honom i sängen. Jag har hållt på i en och en halv timme nu med konstens alla regler och rutiner men det är verkligen inget som funkar! Tålamodet tryter när det är varmt och man själv är trött... De som säger att sjunga vaggvisor är bra är iaf helt fel ute, Matheo bara skrattar när jag sjunger...


Hans favorit är Trollmors vaggsång,det är Ho aj, aj, aj, aj buff som är roligast tror jag.


Come al solito, ho problemi Natta Matheo ... Nulla funziona! Egli è stanco come qualsiasi momento, ma che grida ogni volta che aggiungo / lasciare lui a letto. Sono stato in attesa per un'ora e mezzo, ora con le arti tutte le norme e le procedure ma non è certamente qualcosa che funziona! Tryter pazienza quando è caldo e lei sono stanchi ... Quelli che pretendono di cantare ninna nanna è buona in tutti i casi del tutto sbagliato là fuori, Matheo ride solo quando ho cantare ...


Il suo preferito è Trollmors ninna nanna, è Ho AJ, ow, ow, ow buff che è divertente, credo.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mary - 28 november 2014 18:40

Stella ville också vara med och spela lite kort...

Av Mary - 18 november 2014 18:47

Så här går det när man lämnar far och dotter ensamma hemma för en liten stund. Gissa vem som inte ville sova på kvällen......

Av Mary - 18 november 2014 18:45

...som han har väntat!

Av Mary - 14 november 2014 21:48

När vi var på Heron city förra helgen så fastnade Amelia vid ett skyltfönster med skog och två rådjur i. Bambi kunde hon inte motstå!!...

Av Mary - 7 november 2014 14:26

Detta hår, frågan är om man skulle klippa det eller inte. Känns tråkigt att göra det när vi kommit så långt ändå. Håret stämmer ju överens med hennes personligthet också......

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12 13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28 29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards