Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Mary - 15 juli 2010 21:43

Igår när Matheo skulle sova så var han jätteledsen, han gick runt och sa "Min pappa, min pappa, jag saknar min pappa". Hur söt som helst! Jag frågade honom om han saknade pappa och ville att han skulle komma hem och sova med oss och det ville han. När vi låg i sängen och skulle precis till att somna så ringde pappa, lyckan var gjord. Matheo fick prata med pappa och sa att han saknade honom, och pappa sa att han saknade Matheo. Sedan pratades det mest om flygplan, högt upp och god natt. I morse hämtade vi iaf David på Bromma och Matheo var väldigt nöjd med att se flygplan både landa och starta, en helikopter och en gul flygplatsbrandbil.

Av Mary - 15 juli 2010 15:00

Vi packade bilen och åkte till ett nyöppnat utomhusbad i Märsta med Jimmy och Salle. Det är mycket Salle nu, Matheo frågar efter honom hela tiden och han får agera lekfarbror mest hela tiden.Solen stekte på som tusan och jag har fått en lätt skär ton i huden, nåja det blir brunt om någon dag... Vi hade iaf trevligt. Matheo fick bada, leka, busa och äta makaroner och ketchup som Jimmy hade med sig.


 

En liten kana i plaskisen.

  Lunch med stora killarna.

 

Pappa tog med sig vattenpistol med 6 meters räckvidd, vet inte om det var så genomtänkt på ett utomhusbad en dag som denna...

   Pappa gillar också att skjuta!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards