Alla inlägg den 12 juli 2009

Av Mary - 12 juli 2009 18:49

I dag var vi på en av de planerade visningarna. För att fatta mig kort så tycker David att vi ska köpa och jag känner mig lite tveksam... Det var såååå mkt jobb med huset, ALLT måste göras om, det är inte ens beboligt!! Men visst, några hundra tusen/miljon senare så kan det ju vara fint, men vägen dit känns lång och jobbig... Det andra huset jag hittat tittade vi inte ens på, David tröttnade som vanligt på husletandet och började prata om lägenhet istället. Ja vad säger man? Vi bor kvar och reser istället! Så får det bli!!


Efter visningen så mötte vi upp the Oesgaards och bestämde oss för grillning. Mmm va gott det var!! Vi grillade pepparbiff, champinjoner, tomat, rödlök och squach. Som tillbehör blev det sallad, fetaost och potatissallader i olika varianter. Alla blev mätta och belåtna! Matheo och Milton fick korv med bröd och sen fick de leka på dagisgården. Matheo var hur modig som helst och vågade klättra upp i rutschkanan på egen hand och sen även åka nerför! Mammas duktiga lilla pojke! Snart kan han visa barnen på dagis hur man ska göra!!!


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards