Alla inlägg den 8 juli 2009

Av Mary - 8 juli 2009 18:28

Snart firar vi 1-års jubileum, David och jag. Känns som det var nyss vi gifte oss men det är alltså snart ett helt år sedan. Vi var båda lite osäkra på exakt vilket datum det var vi gifte oss, vilket är ganska komiskt, vi kanske skulle valt att ha datumen i ringarna ändå..?!? Efter en del fundering så kom jag fram till att det måste ha varit den 29:e augusti vi gifte oss, men för att vara på den säkra sidan tror jag att vi får kolla i papprena. Så vi inte missar den allra första bröllopsdagen!


Frågan är vad vi ska hitta på? Är det någon som har något/några bra förslag? Barnvakt ska vi iaf ha... 

Av Mary - 8 juli 2009 18:24

Till helgen blir det nog 2 husvisningar om inte David ska jobba. Hoppas alla är på semester och att det inte blir någon budgivning!!!

Av Mary - 8 juli 2009 18:19

Imorse när jag cyklade till jobbet så såg jag något springa (nåja gå) över vägen som jag cyklade på. Jag trodde att det var en råtta och tyckte det var lite äckligt men när jag kom närmare så såg jag att det var en liten igelkott. Den var så söt, där den hade förirrat sig ut mitt i gatan i Aspudden! Stackarn, hoppas han inte blev påkörd! 


Några meter bort på samma gata, så såg jag det roligaste jag sett på länge! Jag skrattade nästan högt när jag trampade mig fram!! Ut genom en port kom nämligen en 35-årig karl, troligtvis var han gay (vilket iofs inte hade ett skvatt med sakeb att göra) och så sprang han som en 5-åring (!!!). Armar och ben viftade åt alla möjliga håll, precis som ett litet barn. Tydligen hade han bråttom till t-banan och jag tror att han roade fler än mig på vägen dit! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards