Alla inlägg under juni 2009

Av Mary - 15 juni 2009 17:39

Eftersom vädret inte är som det borde utan bara regn och snorkallt så beställde jag det här till Matheo i lördags på nätet. Senare samma eftermiddag fick jag mail om att min order redan var packad och på väg, snacka om snabb och bra service! Idag fick jag alltså avin och hämtade ut jackan och byxan, kommer att bli kanon till dagis... Och redan nu förstås...

Av Mary - 15 juni 2009 17:33

Så här kan det se ut när jag får testa kameran lite... Det är inte helt lätt att fota med Davids kameror, men när man väl får till det så blir det ganska bra... Det är väldigt roligt att fota iaf!!

Av Mary - 13 juni 2009 20:49

Som fyller år. Vi var där på middag och firade honom och jag har inte varit så mätt på länge!!! Det var så gott!! Det gjorde du bra Marianne!

Av Mary - 12 juni 2009 20:44

Vi har precis kommit hem ifrån Värmlands (ut)skogar. Vi var och hälsade på min farbror och kusin som bor där. Det var 3 år sedan vi var där sist och det var riktigt skönt att komma dit igen, det är total avkoppling! Inte ens mobilen funkar och hur skönt är inte det?!?! Jaaa och vad gör man i skogen då?? Inte ett dugg och det är det som är så skönt, vi kunde ju haft liiite tur med vädret iaf, men icke sa nicke. Regn och kallt, kom det upp i 15 grader så var det bra... Svensk sommarväder! Men det var skönt ändå, att bara få slappa ett par dagar. Stella sprang omkring okopplad på tomten, trots att hon löpte, det gick bra även fast hundarna i huset mittemot stod och skällde. Hon trivdes bäst vid och helst i vattnet. Matheo ville också barra vara ute och leka i regnrusket, så fort vid kom in stod han vid dörren och ville ut. David drack Kalle-groggar och blev lite svettig minst sagt av första klunket, det blev påfyllning av groggvirket pga av den nästan obefintliga mängd som ska ha hällts i. Jag fick några sovmornar och njöt i fulla drag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards