Alla inlägg under mars 2009

Av Mary - 8 mars 2009 10:21

Vi bodde på all-inclusive-hotellet Holiday Inn Sunspree i Montego Bay. Alla all-inclusive-hotell ligger vid havet och har egen/egna sandstränder.

Av Mary - 7 mars 2009 07:53

Tänk vad tiden går. I dag är Matheo 14 månader och vips så börjar han i förskolan...

Av Mary - 6 mars 2009 18:19

Innan vi åkte blev vi tipsade om en grym restaurang av en kollega till David. Andra kvällen tog vi en taxi och begav oss dit, den andra familjen följde inte med. När vi kom dit kände David sig som hemma direkt och det visade sig att det skulle bli riktigt bra! Så ska ni till New York ska ni absolut till den här restaurangen, det är värt varenda krona!!


David åt T-bone stek på ca 800 gram och en tallrik pommes som han inte ens rörde och jag åt tigerräkor med potatismos och en minst sagt kryddig sås.


Jamaica-bilder håller jag på ett tag så håll till godo, jag ska även se om jag lyckas ladda upp lite filmer från resan...

Av Mary - 6 mars 2009 18:17

Bättre sent än aldrig...

Av Mary - 6 mars 2009 18:05

Jag började ju jobba i onsdags och nu är det redan helg och långledigt, ända till på onsdg t.o.m

Skönt, känns nästan som inskolning som man hade när man gick i grundskolan. Så ända fram till augusti ska jag alltså jobba onsdag till fredag, vi får se om det blir någon semester, jag har ju en hel del sparat nu vilket inte känns helt fel... Känns som man kanske ska ta det i pengar i stället... Medan mamma och pappa är på jobbet så är Matheo hos antingen mormor och morfar eller farmor och farfar. Det går jättebra, vilket är sååå skönt, och jag vet inte riktigt vem som tycker det är roligast, Matheo eller mor- och farföräldrar... Måste tillägga att vi är otroligt tacksamma att de ställer upp och hjälper oss så här mycket, det uppskattar vi verkligen!! Vad gör man utan sina föräldrar??

Av Mary - 1 mars 2009 17:15

Det känns lite märkligt att komma hem från sol och värme när det är kallt och snö här hemma. Det är skönt att det är ljusare iaf. Idag blev det en prommenad i solskenet för hela familjen, Matheo i pulka och en överlycklig Stella som fick springa lös på ängen och jag a lite pinnar. Kallt som tusan var det, lite skillnad mot vad vi är vana vid, vi hade klätt på oss upp över öronen och såg ut som Michelingubbar, vilket kanske var lite överdrivet för sååå kallt var det ju inte...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards