Alla inlägg under mars 2009

Av Mary - 17 mars 2009 10:20

Jag fick ett mail ifrån en arbetskollega med tvillingar för en tid sedan där hon förklarade hur det försvinner kläder när barnen börjar på dagis... Därför skickade hon en länk där man kunde beställa en rad olika märkesgrejer. Detta är något som jag verkligen kommer att göra innan Matheo börjar på dagis!

Av Mary - 17 mars 2009 10:04

...vad man ska ha egentligen?! Säkert behöver man både ock... Jag såg att de hade regn- och vindjacka med tillhörande överdragsbyxor också. Men det kanske inte är så kul att ha på dagis sen när det är lerigt och blött ute...


Jacka 399:-

Överdragsbyxa 298:-

Av Mary - 17 mars 2009 10:00

Inget kul väder idag..! Stella ville inte ens gå på prommisen i morse tack vare regnet. Vädret gör ju också att man funderar över regnkläder till Matheo nu när han börjat gå... Det här är vad som står på inköpslistan... Vi är nöjda med overallen därför tar vi samma märke på regnstället.


Regnställ 299:-

 Regnvante 79:-

Fleece tröja 299:-

Gummistövel 299:-

Av Mary - 14 mars 2009 22:52

Jag har alltid drömt om att simma med delfiner och det fick jag göra under semestern. Om jag får möjlighet kommer jag att göra det igen och det är verkligen något jag kan rekommendera!

Av Mary - 14 mars 2009 22:44

Vi köpte badskor och åkte till Dunn´s River Falls. Hela vattenfallet var fullt av turister som ville klättra uppför vattenfallet, så vi var ju långt ifrån ensamma om det! Men vi hade skoj, jag & Malin, trots det kalla vattnet och guider som stänkte vatten på oss för att göra det hela lite roligare...

Av Mary - 14 mars 2009 22:30

På hotellet så hade de underhållning varje kväll med olika teman. Den som vi tyckte bäst om var givetvis tisdagar för då var det Jamaica Day. Under dagen så hade de dansundervisning, frågesporter och andra tävlingar. Och på kvällen var det beach party.

Av Mary - 14 mars 2009 22:21

I torsdags morse klev jag upp 04:15 och satte mig på tåget med några av mina arbetskollegor för att ta mig ner till Göteborg. Vi skulle på kurs... Kursen gick bra, det var full fart och man var ju minst sagt trött efter resan och kursen. Hotellet var hur mysigt som helst! Det låg precis vid en liten sjö så vi hade sjöutsikt. Stod man i duschen kunde man titta ut genom fönstret och se sjön, jaaa det var en hel glasvägg i duschen ut mot sovrummet och fönstret. Myyysigt!!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards