Alla inlägg den 5 december 2012

Av Mary - 5 december 2012 13:26

När Amelia sov nu så hann jag sätta upp adventsstjärnor och taklampan i matrummet. Vilket var på tiden, hur klarar man sig utan lampor? Mysigt med massa ljus och mysbelysning har det varit iaf.

Av Mary - 5 december 2012 13:19

David kom hem för ett tag sen och kunde inte ens parkera bilen, han började skotta men kom snabbt in igen då han tyckte det tog för lång tid. Efter ett tag kom grannen hem, då gick David ut igen och fick testa snöslungan...

Av Mary - 5 december 2012 11:11

Hade helt andra planer imorse mär jag vaknade. Men jag ändrade mig snabbt när jag hörde och såg vilket väder det var. SNÖSTORM!! När jag skulle köra Matheo till dagis så höll grannen på och köra med snöslungan på vår gemensamma nedfart, helt i onödan, den blev igensnöad kort därefter. Altanen har nog snart 80 cm snö, det blåser iofs ner från taket också... När jag ska öppna ytterdörren i källaren så tar snön emot och man får snöstormen rätt i ansiktet. Matheos gympa blev inställd på arenan, de tar gympa i skolan istället, vilket nog var smart. Näää, innesittarväder, helt utan dåligt samvete. Inte ens Stella vill gå ut! Hon tycker inte om när det blåser. Men när man sitter inne och inte måste gå ut så tycker man att det är lite fint ändå! Julstämningen är på topp första julen i huset!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards