Alla inlägg under september 2011

Av Mary - 4 september 2011 18:34

I dag var vi på Disney Junior event på Marriott Hotell. Playhouse Disney byter namn till Disney Junior. Matheo tog med sig sin kompis Milton och de lekte och det bjöds på tilltugg. Till Matheos stora lycka så fick han en goodie bad med Disneyleksaker.

         

Av Mary - 4 september 2011 18:21

Ingen bebis. Nu har jag ställt in mig på att det inte kommer komma någon bebis utan att det blir igångsättning. Jag ska till barnmorskan på tisdag och då bokar vi en tid på Huddinge så får vi se när det blir. Troligtvis blir det nästa vecka i alla fall. Nu vill jag bara att den ska komma ut så jag kan bli lite normal igen. Röra mig. Orka gå. Kunna äta kryddad mat osv...

Av Mary - 1 september 2011 10:00

Vi har nu bott i nya lägenheten i fyra månader. Vi trivs jättebra, även om vi inte har kommit iordning helt och hållet. Vi har en del kvar att fixa och köpa men det är inget som är panik. Lägenheten är ju nyproducerad så vi behöver iaf inte renovera den på något vis.

Det som vi ska göra är:

  1. Installera braskamin (detta är beställd och kommer installeras inom en månad)
  2. Sätta upp gardiner i alla rum, nu har jag äntligen hittat det som jag vill ha
  3. Garderobsvägg i vårat sovrum
  4. Fixa i ordning i klädkammaren/förrådet som David ska ha all kamerautrustning
  5. Eventuellt köpa badkar/bubbelbad

 



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards