Alla inlägg den 27 september 2010

Av Mary - 27 september 2010 19:52

Ja vad har hänt och vad har vi gjort under de 2 dygn vi varit här..? Det roligaste är nog att jag har en väldigt charmerande man som går hem både hos de kvinnnliga könet med främst hos de manliga servitörerna, även killen från spat har checkat in David både en och två gånger. Hur kul är inte det, jag kan ju säga att David inte är lika nöjd med all uppvaktning... En kille kallade honom Mr Sweden när han kom upp ur havet med vattnet drppande från kroppen... Hahahaa...

Min man är en hunk!


Igår kväll var vi på Macis night på hotellet och hade inga större förväntningar på kvällens show efter att vi sett Joe Labero för tredje gången bara för några veckor sedan. Men Karln som kom ut var jätteduktig och trollade fram både vita duvor och kaniner. Trollade av kallingar och skjortor av publiken. David fick gå upp på scenen och vara med i ett nummer. Jag hann fota och ska lägga upp bilderna så fort som möjligt. Jag kan säga att det inte är det lättaste att ladda upp bilder här, går i snigelfart.


Idag var vi på turkiskt bad/spa. Det började med peeling av hela kroppen i ångbastu medan Matheo fick chokladmassage, sen relaxade vi med äppelthe och ansiktsmask (av choklad) sedan avslutade vi med en riktigt avkopplande massage.

  



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards