Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Mary - 11 augusti 2009 21:05

Idag damp första räkningen ner för Matheos förskoleplats, hela 325 kronor ska vi betala för augusti... Jag ringde och pratade med förskolan igår för att få reda på lite mer om inskolningen. Det kommer bli så att jag följer med honom den 24 när han börjar och är med under hela dagen mellan kl. 9-14, sen håller vi på så tills de tycker att det går så pass bra och de tycker han är inskolad och klar. Jag trågade hur lång tid det brukar ta och hon jag pratade med ville inte riktigt säga men ca en vecka om inget händer kom vi fram till tillslut. Det blev avdelningen Grodan och den ligger tydligen i vårat hus, jag trodde att det skulle bli förskolan bakom parkeringen men det blev det alltså inte. Det finns två förskolor med samma namn på två olika adresser, därav förvirringen... Så nu kommer vi verkligen att kunna fira ner honom i en lite korg från balkongen... 

Av Mary - 11 augusti 2009 20:43

När jag var ute och cyklade så kom det en dam med en stor schäfer gående emot mig och när de kom till övergångsstället så tro´t eller ej, men hundar hoppar upp och trycker på knappen för att det ska bli grönt! Hur coolt är inte det?!?! Tänk om Stella kunde göra lite roliga trix som det... Nu är hon iofs för liten för att lära sig just det här tricket, men jag kanske kan komma på något annat skoj som hon kan lära sig. Det roligaste hon kan just nu är väl typ high five... Och jag tror inte att rasen är alltför lätt att lära, hon är ju ingen smidig circushund direkt... Någon som har förslag på trix som hon kan lära sig???

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards